5 Τips εξοικονόμησης χρημάτων για μικρές επιχειρήσεις

5 Tips εξοικονόμησης χρημάτων για μικρές επιχιερήσεις

Warning: A non-numeric value encountered in /var/www/webroot/savingmoney/ROOT/wp-content/themes/publisher/includes/func-review-rating.php on line 212

Warning: A non-numeric value encountered in /var/www/webroot/savingmoney/ROOT/wp-content/themes/publisher/includes/func-review-rating.php on line 213

Ασφαλώς και οι θεωρητικές συμβουλές είναι καλές, αλλά όταν παλεύεις να κρατήσεις την επιχείρησή σου όρθια, θέλεις πραγματική βοήθεια από ανθρώπους που έχουν περάσει παρόμοιες καταστάσεις. Εμείς σας παρουσιάζουμε 5 tips εξοικονόμησης χρημάτων από πραγματικές μικρές επιχειρήσεις οι οποίες τα καταφέρνουν σε μια δύσκολη εποχή για την οικονομία.

 

1.     Περιορίστε την παραδοσιακή διαφήμιση, στραφείτε στις εναλλακτικές

Πρόκειται για μια δημοφιλή κίνηση στις μικρές επιχειρήσεις και χάρη στις πολλές επιλογές του διαδικτυακού marketing και της διαφήμισης, είναι δυνατό να κόψετε εξολοκλήρου τα κόστη για την παραδοσιακή διαφήμιση, αλλά και πάλι να έχετε απήχηση στους καταναλωτές. Οι δημόσιες σχέσεις, για παράδειγμα, είναι ένας πολύ φθηνότερος και αρκετά αποδοτικός τρόπος διαφήμισης. Ένας ακόμη τρόπος είναι το marketing. Πολλές επιχειρήσεις στην Αμερική σταμάτησαν ακόμη και τη διαδικτυακή διαφήμιση (όπως τα Google Adwords) και προσανατολίστηκαν στην εξαγωγή αποτελεσμάτων χρησιμοποιώντας τεχνικές SEO μέσα στο εταιρικό τους site δημιουργώντας video που μπορούν να προσελκύσουν χιλιάδες επισκέπτες και να προσφέρουν ανάπτυξη στο site.

2.     Βρείτε χορηγούς για τις εκδηλώσεις σας.

Τα εταιρικά events μπορούν να προσελκύσουν σημαντικό μέρος τόσο των παλιών όσο και νέων πελατών και πολλές επιχειρήσεις βασίζονται σε τέτοιου είδους εκδηλώσεις ανά τακτά χρονικά διαστήματα ώστε να επεκτείνουν το πελατολόγιό τους. Χορηγοί που μπορούν να υποστηρίξουν τα έξοδα τέτοιων εκδηλώσεων με αντάλλαγμα κάποιου είδους διαφήμιση μέσα στο event θεωρείται από πολλούς μια πολύ καλή επιλογή. Στην πραγματικότητα, είναι μια πολύ καλή συναλλαγή μεταξύ της μικρής επιχείρησης που διοργανώνει το event και του χορηγού που πληρώνει τα έξοδα, αν, βέβαια, οι δύο πλευρές κινούνται σε κοινό επιχειρηματικό τομέα.

3.       Η σημασία των εξωτερικών συνεργατών.

Οι εργαζόμενοι είναι σημαντικοί ως προς την πραγμάτωση της δουλειάς, αλλά τα εργασιακά κόστη –από τη μισθοδοσία, μέχρι το ενοίκιο και την ασφάλεια- μπορεί να είναι ένα σημαντικό «πλήγμα» στο budget μιας μικρής επιχείρησης. Γι’αυτό πολλές επιχειρήσεις επιλέγουν να έχουν περιορισμένο αριθμό προσωπικού με πλήρη απασχόληση και να αναθέτουν σε ανεξάρτητους συνεργάτες τις δουλειές που δεν μπορούν να υποστηρίξουν όπως πρέπει.

4.       Διαπραγματευτείτε με τους προμηθευτές σας.

Τα ποσά που πληρώνατε στους προμηθευτές σας δεν χρειάζεται να είναι και αυτά που θα συνεχίσετε να πληρώνετε. Ιδίως, μάλιστα, αφού και οι ίδιοι προσπαθούν να μείνουν στην αγορά και αντιμετωπίζουν τις ίδιες οικονομικές δυσκολίες με εσάς. Δεν είναι λίγοι εκείνοι που είναι πρόθυμοι να διαπραγματευτούν χαμηλότερες τιμές, προκειμένου να μην χάσουν έναν καλό πελάτη. Πολλές επιχειρήσεις, μάλιστα, μαρτυρούν ότι κατάφεραν με αυτό τον τρόπο να πετύχουν χαμηλότερες τιμές από το χαρτί του γραφείου μέχρι το λογαριασμό του τηλεφώνου. Σίγουρα δεν έχετε να χάσετε τίποτα με το να προσπαθήσετε και ίσως δείτε την επιχείρησή σας να εξοικονομεί εκατοντάδες ευρώ από τα μηνιαία λειτουργικά της κόστη.

5.       Σκεφτείτε πέρα από τα μετρητά.

Όταν η παροχή ρευστού μειώνεται, όπως γίνεται τελευταία στις μικρές επιχειρήσεις, μην κλείνετε την πόρτα μπροστά σε αυτά που χρειάζεστε. Σκεφτείτε την παλιά, καλή μέθοδο της ανταλλαγής προϊόντων. Και πιο μοντέρνα, ανταλλαγή υπηρεσιών. Προσφέρετε μια υπηρεσία σας σε κάποιον προκειμένου να εξασφαλίσετε ότι η δουλειά που θέλετε θα πραγματοποιηθεί. Όπως και με τους προμηθευτές, η χειρότερη απάντηση που μπορεί να πάρετε είναι απλώς «όχι» και θα εκπλαγείτε από το πόσο γρήγορα θα ακούσετε το πολυπόθητο «ναι».

 

Μπορεί επίσης να σας αρέσει