CNG: Πιο οικονομικό, πιο «πράσινο»

Με φυσικό αέριο θα κινούνται πάνω από 40 εκατομμύρια οχήματα μέχρι το 2025 στα διεθνή οδικά δίκτυα, σηματοδοτώντας μια σαφή στροφή των οδηγών στα «πράσινα» καύσιμα.

 

Ενισχυτικά στην τάση αυτή λειτουργεί η δημιουργία ενός επαρκούς δικτύου πρατηρίων σε παγκόσμιο και εθνικό επίπεδο τα οποία εξυπηρετούν επαγγελματικά και ιδιωτικά οχήματα φυσικού αερίου.

Σύμφωνα με τη  Navigant Research  μέχρι το 2026 αναμένεται να έχουν κατασκευαστεί 40.000 σταθμοί ανεφοδιασμού φυσικού αέριου διεθνώς ενώ σήμερα στην Ευρώπη τα πρατήρια CNG έχουν ξεπεράσει τα 4.500 για να καλύψουν την ζήτηση των 2.000.000 οχημάτων φυσικού αερίου που κυκλοφορούν στους δρόμους των ευρωπαϊκών πόλεων.

Το φυσικό αέριο αποτελεί λύση και για ελεύθερους επαγγελματικές και επιχειρήσεις οι οποίες ήδη έχουν επενδύσει για την αγορά επαγγελματικού στόλου οχημάτων που κινούνται με συμβατικά καύσιμα (πετρέλαιο, βενζίνη). Φορτηγά και ΙΧ μπορούν να μετατραπούν σε διπλού καυσίμου (πετρέλαιο και φυσικό αέριο ή βενζίνη και φυσικό αέριο).

Τα οχήματα που κινούνται με CNG παράγουν 25% λιγότερο διοξείδιο του άνθρακα σε σχέση με τη βενζίνη και 35% λιγότερο σε σχέση με αυτά που κινούνται με πετρέλαιο. Παράλληλα, επιτυγχάνεται 95% μείωση στις εκπομπές μονοξειδίου του άνθρακα, 80% μείωση στις εκπομπές υδρογονανθράκων και 30% μείωση στα οξείδια του αζώτου.

Δύο είναι οι επιλογές για να κινηθεί κάποιος με φυσικό αέριο: είτε να αγοράσει ένα εργοστασιακά κατασκευασμένο όχημα φυσικού αερίου είτε να μετατρέψει το συμβατικό του όχημα σε διπλής καύσης.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει