Η περιστολή των δαπανών που προκύπτουν από τη χρήση του αυτοκινήτου μας, μπαίνει σε πρώτο πλάνο με δεδομένη την (ακόμα) υψηλή τιμή της αμόλυβδης βενζίνης, η οποία είναι σε αρκετά μεγαλύτερη τιμή συγκριτικά με το υγραέριο, με το κόστος χρήσης ακόμα και σε καθημερινή βάση και διανύοντας πάρα πολλά χιλιόμετρα είναι αμελητέο.
Σύμφωνα με τα όσα ισχύουν, η μέση τιμή του υγραερίου αυτή τη στιγμή είναι στα 0,85 ευρώ / λίτρο, ενώ της βενζίνης ανέρχεται στα 1,51 ευρώ/λίτρο. Με αυτόν τον τρόπο, οι ιδιοκτήτες οχημάτων που προχωρούν σε μετατροπή του οχήματός τους σε υγραέριο (ή αντίστοιχα αποκτούν ένα καινούργιο μοντέλο με εργοστασιακό σύστημα LPG), επιτυγχάνουν ένα σημαντικό όφελος για την τσέπη τους, όσον αφορά στα έξοδα που απαιτούνται για τις καθημερινές μετακινήσεις. Για παράδειγμα, έστω ότι διαθέτουμε ένα αυτοκίνητο που παρουσιάζει μέση κατανάλωση 7 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, τότε σε ετήσια βάση (δηλαδή για 15.000 χιλιόμετρα το χρόνο), απαιτούνται 1.200 λίτρα καυσίμου. Στην περίπτωση που το αυτοκίνητό μας καταναλώνει μόνο αμόλυβδη, τα χρήματα που θα χρειαστούμε για ένα έτος ανέρχονται σε περίπου 1.900 ευρώ, ενώ για την περίπτωση του υγραερίου απαιτούνται 1.220 περίπου.
Δηλαδή προκύπτει ετήσιο όφελος 730 ευρώ κατά μέσο όρο. Δηλαδή την ημέρα ο κάτοχος οχήματος LPG, εξοικονομεί περίπου 2 ευρώ, ή διαφορετικά 60 ευρώ τον μήνα. Διόλου ευκαταφρόνητο ποσό, που στις μέρες μας, αναμφίβολα «κλείνει» πολλές τρύπες στον προϋπολογισμό. Και φανταστείτε ότι στην περίπτωση που έχετε ένα βενζινοκίνητο το οποίο «καίει» πολύ παραπάνω από τα 8 λτ./100 χλμ του παραδείγματος, τότε το όφελος εκτοξεύεται σε ακόμα υψηλότερα νούμερα. Επίσης, τα οφέλη για τον καταναλωτή πολλαπλασιάζονται, όταν πραγματοποιούμε αρκετές χιλιάδες χιλιόμετρα το χρόνο.
* Στον παραπάνω υπολογισμό δεχόμαστε ότι ένα αυτοκίνητο με LPG καίει 20% επιπλέον σε σχέση με ένα βενζινικίνητο.
Το service
Τα διαστήματα συντήρησης εξαρτώνται από τον τύπο του συστήματος που έχετε τοποθετήσει. Ο εκάστοτε κατασκευαστής ορίζει τα διαστήματα συντήρησης ανάμεσα στα 10.000, 15.000 και 20.000 χιλιόμετρα.
Το πότε ακριβώς θα πάτε το αυτοκίνητό σας για service θα σας το πει ο εγκαταστάτης σας αναλόγως του kit που έχετε επιλέξει, ενώ αναγράφεται και στο book service το οποίο παραδίδεται στον ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου έπειτα από την εγκατάσταση. Βέβαια, οι περισσότεροι εγκαταστάτες αναφέρουν στους πελάτες τους πως καλό θα ήταν στα πρώτα 1.000 χλμ να πηγαίνουν ξανά στον εγκαταστάτη τους ώστε να γίνεται ένας (τυπικός) διαγνωστικός έλεγχος.